ACHMED STREET & ABDULLAH STREET

Idag så vaknade jag klockan 11, fixade mig och sedan tog jag 12 bussen in på stan med frida. När jag hoppade på bussen satt frida med ronja och mille, vi hoppade av vid stan och vi gick med dom, lite sällskap skadar inte :)
Vi gick runt lite och idag köpte jag faktikst en "klänning" vet inte vad jag ska kalla de, aja. Träffade nå folk, åt på donken, och sedan träffade vi louise och linnea. Efter 5 minuter ungefär, så tog jag och frida bussen till mig.
Efter ett tag skulle frida hem, och sedan dess har jag bara suttit här. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, hemma som vanligt elr (?), aja, hejdå så länge, puss..
-
Nu har jag precis ätit tacos, mums :) Nu sitter jag har och kikar runt lite på internet, och jag har letar runt och försökt hitta en bild på klänningen jag köpte idag, och väl när jag hittar en bild så går det inte att lägga in den, menmen... Resten av kvällen ska jag bara sitta framför datan elr  tvn. Men aja kanske skriver mer sedan, men puss så länge..
-
nu sitter jag har och väntar på att drygfrida ska lägga in bilder så jag har nått att roa mig med, medans hon gör nått och sedan ringer mig (?) DRYGA ;)  Men nu ska jag lägga in nåra bilder på bilddagboken http://sarasamardzic.bilddagboken.se och nån bild här också. bye for now suckers!



      / sarasamardzic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0