DAGEN FÖRE NYÅR

idag så vakande jag vid 11, åt frukost och sedan hamnade jag har framför datan, som valigt. Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, ville på stan med mami, men hon kunde typ inte så får väl bli en annan gång. Men lär ju hitta på nått med någon. Men har inte mkt att skriva nu, skirver sedan. pussar
-
Efter jag hade skrivit så snackade jag i telefon med frida och ewe och bestämde att jag, dom och louise skulle se på OC. Så jag hoppade in i duschen, fixade mig, och tog bussen till ewe. Satt och dygade hos henne ett tag, louise kom också dit, och tillslut gick vi ner till Frida och kollade på OC. Tog bussen hem, käkade mat och nu sitter jag har igen.. Kl 8 äre andra avenyn, och efter det ska jag väll bara lata mig framför datan elr tvn.. PUSSAR!
-
Nu är klocka snart halv 10 och jag har ingeting att göra, sitter här och drygar.. Vet inte vrf jag skrev, hade bara lust (?) Men nu behöver mami hjälp men nått, puss.
Nu är jag här igen, bara suttit här och dryga sönder sedan jag kom hem typ, förutom att jag kollade på andra avenyn. Ska typ gå och lägga mig, och prata med frida i telefon, tror ja. men skriver imorgon. puss på rumpan!

http://www.youtube.com/watch?v=mBBsC0u_qoI

hur kan man lägga in video här?
fett skön låt det dära iaf! spelar sönder låten.


  /sarasamardzic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0