FELL IN LOVE WITH AN ALIEN

imorse vaknade jag 10 i 11 och klev upp och duschade. Efter jag hade duschat hade jag tråkigt, för frida låg och sova typ till 12.  När hon vaknade så låg vi och drygade i 10 minuter och sedan gick vi upp och åt frukost. Sedan så fixade vi oss, elr hon, för hon skulle hem. Sedan dess har jag varit barnvakt. Men snart ska jag med familjen typ på nån "fest", tråk. Skriver när jag kommer hem, puss!
-
Efter jag hade skrivit så åkte jag och family till granloholm på nån middag/fest, trevlig ändå. Louise ringde och frågade om jag och frida ville följa med och bowla ikväll, man kan väl inte säga imot de (?) Så efter jag hade varit i granloholm, så åkte vi och hämtade frida, louise och ewe och bowlade, roligt :) Sedan dess har jag bara suttit här och dryga, fundera på att gå och lägga mig, typ astrött. Och just ja, jag vann på bowlingen :) Men jag skriver imorgon, pussar.. BILDER FRÅN BOWLINGEN KOMMER IMORGON.


 /sarasamardzic

Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Mysigt vara barnvakt ha en fin dag :=)

2007-12-29 @ 13:49:13
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0