FÖRTROLLAD

Inatt kunde jag inte sova, vaknade av två sms vid 6 tiden imorse. Men sedan somnade jag om och vakade vid halv 10. Sedan dess har jag bara suttit här, kollar på tv, ätit frukost, och dammsugat ;o Kanske ska åka in på stan med Linnea, länge sedan man va med hon. Men nu ska jag vänta på att hon ska logga in på msn, skriver sedan, puss..
-
Nu har jag precis ätit tacos igen, haha mums :D Som sagt var jag på stan förut, men inte med Linnea, hon mådde inte så bra, så jag åkte in med Frida och Jennifer. Träffade även Elin och Fia på bussen, väll inne på stan kikade vi runt, skickade nåra sms till sandra och sedan gick vi till donken för att träffa sandra, lina, ida och dani. Innan vi åkte hem så såg frida clas, haha och så gick vi på videomix och köpte godis tills bion ikväll, förtrollad med frida, sandra och jennifer :) men aa, puss så länge snyggingar! 
-
Efter jag hade skrivt åkte jag på bio med frida, sandra och jennifer, såg förtrollad, rätt bra, faktiskt :) Träffade typ joel, hans söt lillebror, hanna och emma där också. Efter bion åkte jag och frida hem till mig och gjorde ansikts/fot-mask, och sedan fikade vi lite och nu sitter vi här och mumsar i oss tacoschips. Men nu ska jag vara social med fridababe, skriver imorgon, bye suckers!
 
 
   /sarasamardzic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0