FRIDAELVÉN

Igår så bestämma jag och frida att vi skulle åka in på stan tidigt eftersom det var rea på Gina Tricot.
Vi missade första bussen, men tog nästa som var lika bra ändå, trodde vi ? Men när vi kommer till gina
lite efter 10 så var det redan fult med folk, men hittade knappt nått, så det blev ingeting handlat på gina :/
 Vi kollade runt lite, gick på donken , träffade folk och så. Men runt 13 åkte vi hem och när jag kom hem så
satt  jag mig vid datan och kollade på tv. Men nu ska jag ringa frida, puss..
-
Nu sitter jag har och drygar, brorsan ska snart få datan och då ska jag väll kolla på tvn.
Klockan 9 är det en prinsessas dagbok, som jag ska kolla på. Har liksom inget annat
att göra (?). Men nu jag sitta framför tv och dryga tills klockan 9. Aja, hejdå så länge, puss.
-
Nu typ har jag kollat klart på en prinsessas dagbok, bra film :) Sitter och drygar framför msn och ska snart
och lägga mig i min sköna säng och dröma om dig, puss så länge.

 / sarasamardzic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0