GOTT NYTT ÅR!

Idag vaknade jag kvart över 11, kunde ha sovit längre men jag klev upp ändå. Åt frukost, kikade lite på tv och nu sitter jag har och ska snart hoppa in i duschen. Ikväll så ska jag till bergsåker till nåra kompisar och fira, också ska jag vara med ewe och massa mer folk :) Men nu ska jag ta en skön dusch, later!
-
Satt och snackade med ewe om ikväll innan jag duschade. NÅN SOM HAR SING STAR OCH LÅNA UT!? Hoppade in i duschen, och nu sitter jag här igen med min tjocka rumpa. Snart ska jag fixa mig så jag är klar. Men kanske skriver ikväll om jag hinner, puss på tjockiiisen! 
-
Sedan jag skrev sist så har jag bara suttit här och spelat piano.. haha! Om drygt en timma ska vi åka till nåra vänner och käka och sedan kanske jag ska till ronja med folk och sjunga sing star, men jag vet inte rikigt, få se hur jag gör. Men nu ska jag klä på mig, puss på dig!
-
Åkte inte till ronja, skulle ändå blivit så krånglit, hade iaf älskingsfrida och vara med :) Det började med att vi åt förrätt, och sedan blev det sjäva maten, muma. Efter jag hade ätit så ringde jag frida och frågade om hon vill hänga med ut, pallade inte bara att sitta in tills klockan 12. Så vi vandrade ner till gulhusen och träffade dani, kenny och typ rasmus, dom kastade nå jävla racketgrejs på oss. Aja, sedan så kom det en gubbe och skällde på kenny, hahaha fyfan! Vi gick hem till var och en, och så spelade jag "med andra ord" med vänner. Men sedan så var klockan 12 och då vare bara att gå ut och smälla, fyfan vad dom flög åt helvete, 2008 nu då! Efter vi hade smällt så gick vi in och fortsatte spela , och sedan vara bara att åka hem. Och nu sitter jag här och ska gå och lägga mig. Imorgon så ska jag vara med frida, myysss. GOTT NYTT ÅT OCH GOD NATT, SNYGGGING!

http://www.youtube.com/watch?v=4DC4Rb9quKk
Chris Brown - Kiss Kiss ft. T-Pain

   /sarasamardzic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0