10-11 APRIL

Ursäkta att jag inte ha skrivt, men när jag skulle logga in så var det så segt så.

Men i torsdag så flöt dagen på som vanligt, hade hål från tekniken och efter skolan så åkte jag hem, tog det lungt och sedan åkte jag till träning, gick bra de. Hände inte så mkt mer den dagen.

Idag så vare skolan som vanligt och efter skolan så åkte jag in på stan med ewelina, emelie och louise. Gick runt och kikade lite, käkade glass på donken osv. Louise och emelie gick åt sitt håll och jag och ewelina tog bussen hem till henne. Var hos henne ett tag, tog bussen sedan till mig och här så åt jag lite mat och sedan så väntade vi in frida och louise. Men när dom två kom så gick vi till pizzerian för louise och ewelina skuelle äta, satt där i en timma och snackade osv. Sedan gick vi till gården en sanbbis, gick sedan till hemköp för att köpa popcorn och dricka. Kom hem, och bara satt oss och tog det lungt lite, men allt skit sedan och mer behöver ni inte veta!

Men nu måste jag fortsätta spela spel, vi hörs puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0