12 APRIL

Igår gick jag och la mig vid halv 1 nångång, och imorse så vaknade jag vid 11, trött som satan! Men steg upp, tog det lung, käkade frukost osv. Var själv hemma ett tag, men jag satt bara vid datan och nörade sönder. Ikväll så ska vi käka tacos och sedan så ska jag till ronja och spendera min kväll där, vi ska typ ha med oss datorerna, och eftersom den hära datan som jag skriver på nu, inte är min egen så fick jag låna linas bärbara, ett stort tack! Då kan jag 'leka' i photoshop och då kan jag också skriva massor med inlägg i bloggen. (det kan jag väll annars också, men inte alltid jag har tid). Och ewelina svara inte på sms elr när man ringer, och nu känner jag mig orolig :|

Men nu måste jag plocka undan kläder på rummet, vi hörs ikväll puss!

 


Kommentarer
Postat av: Lina

klart du får låna den :) Hoppas ni får kul:)

2008-04-12 @ 15:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0