13 APRIL

godmorgon, allt bra med er? Själv är jag trött, men mår bra ändå. Igår innan vi gick och la oss så ringde vi till folk och typ snackade med dom och dom var helt borta. Men iaf,  efter 4 så somnade vi, och nu har vi precis vaknat, och alla är typ trötta, men vi vill inte sova eftersom då blir vi trötta till ikväll och då äre enklare och somna. Men idag vet jag inte vad som händer, vi ska väll först plocka undan lite och sedan så får vi se vad vi hittar på.
Vi hörs sedan, puss!
-
Hejsan, nu har vi plockat undan lite från rummet och köket, och nu har precis ronja duschat klart och jag vet inte vad vi ska hitta på, antingen ska vi väll hitta på nått elr ska väll alla hem till sig, trorja. Men måste först till lina och lämna datan.
Men skriver mer när jag kommer hem, vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0