20 APRIL

Efter jag hade skrivit det senaste inlägget så slängde jag på mig kläder och sedan gick jag och famljen till hemköp. Vi gick en lite omväg, men det var skönt eftersom skolan lyste. Efter vi varit ute, så satt jag och brorsan och kollade på flygbiljetter till mamma och pappa, efter som dom ska åka efter oss. Vi åker 8juli och dom ska åka  21juli, och vi hittade en resa till dom som jag tror vi ska boka! Men kollade lite på tv efter, desperat housewife och rent hus, jag fattar inte hur folk kan ha det så himla smutigt och äckligt som dom har de :O Men sedan vare mat, mums och sedan dess har jag bara suttit här. Ska hopppa in i duschen, göra lite tyska, och sedan kolla på andra avenyn.

Men ska hoppa in i duschen, later!


Kommentarer
Postat av: Lina

programmet är ju as äckligt. fattar inte att man kan ha sådär stökigt

2008-04-21 @ 10:05:40
URL: http://linasjodiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0