23-24 APRIL

Ursäkta för en dålig uppdatering, har säkert tappat läsare (om jag ens hade nån), men skit samma ska försöka skriva lite granna nu!

Skolan har varit tråkigt som vanligt, på matlagningen i igår så skulle vi rensa fisk, svin äckligt. Men frida gjorde allt så jag slapp. Men innan matlagninen så spelade jag och nåra från klassen bakset mot asylerna, haha vi ägde. Men iaf efter skolan igår så åkte jag in på stan, gick med lite folk ibland men mest själv för jag skulle möta mamma efter halv 5 ändå. Men träffade mamma sedan och köpte det jag skulle ha, jeans och 2 tröjer. Tack mamma :) Åkte sedan hem, åt mat och sedan så tog jag det bara lugnt på kvällen.

Idag har det varit rikigt fint väder! Skolan var tråkig som vanligt och jag kom hem för en halv timma sedan ungefär. Ska snart käka och sedan blir det träning för min del. 

Men nu tänkte jag knäppt kort på det jag köpte igår men ska bara käka lite först, later! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0