6-8 APRIL

I söndags efter andra avenyn, åkte jag till midlanda och lämnade bilen med pappa sedan åkte vi hem och jag typ tog det lungt och sova. Igår så var det skola som vanligt, efter skolan åkte jag hem, åt och sedan åkte jag in till stan med frida. Gick runt och kikade runt lite och så bara. När jag kom hem så kollade jag på andra avenyn och sedan prison break, sedan somnade jag.

Idag så gick skolan snabbt, hade håltimme från kören. Så jag och brudarna åkte in på stan och käkade och sedan åkte jag och nåra tillbaka till skolan och nåra stannade kvar. På indivisuellastudietiden så gick jag, frida, sarah och joel runt och frågade alla 7or vilken månda dom fyller år i, eftersom vi ska göra en undersökning tills imorgon, det gick bra och efter skolan så gjorde jag inte så mkt och nu sitter jag här. Blir ingen träning för min del ikväll, ska plugga, också har inte lust och är det ens nån ide att träna (?) Men på torsdag blir det iaf träning!

Men nu väntar läxorna på mig, vi hörs!

image164

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0