APRIL APRIL

Har ju inte kunnat skrivt pga att bloggen krånlgade och dom gjort om elr nått. Men ska försöka skriva om mina dagar.

I lördags efter jag hade skrivit det senaste inlägget så tog jag, frida, louise och ewelina till polar och som sagt där spenderade vi våran lördagkväll. I söndags så satt jag bara inne och tog det lungt och sedan bestämde jag och ewelina att vi skulle åka in på birsta. Fixade mig och vid halv 4 tog vi bussen till stan och därifrån till birsta, gick runt lite och sedan kom louise och vi stack och fikade på wansey coffee (elr hur det stavas), satt där och pratade och så. Vid 6 skulle vi ta bussen hem, men då kom louise pappa förbi när vi skulle till bussen så vi fick skjus av han.
Och igår så började skolan, dagen gick fort och under dagen gjorde jag inte så mkt mer. Idag så vare skola sedan så GICK jag hem med lina, julia, viktoria och alice och när jag kom hem så fixade jag mig, åt och sedan for jag till träningen. Träníngen gick sådär, men det funkade väll. När jag kom hem duschade jag och nu sitter jag här som vanligt.

Men nu ska jag torka håret, vi hörs puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0