FREDAG 18 APRIL

Hej, allt bra med er idag? Själv äre bra med mig, och solen skiner även idag som är rikigt bra! Skolan gick fort förbi idag typ, och efter skolan så ringde lina mig och undrade om jag kunde komma till henne för hon hade ingen nyckel och satt själv i trappahuset, och eftersom jag ändå inte skulle göra nått idag så var jag så snäll att jag gick till henne och gjorde henne sällskap. När jag kom så gick vi och köpte glass och satt oss ute i solen en stund. Sedan gick vi in till trappen och satt lite vid datan, eftersom lina har bärbar med trådlöst internet så funkade det ju :) Men efter bara 10 minuter så kom linas mamma och nu sitter vi här och kollar på sjunde himlen.

Men nu måste jag vara sociel med lina, vi hörs puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0