HELGEN 4-6 APRIL

Som sagt i fredags åkte jag in på stan efter 3 och träffade lina på navet, gick runt och kollade lite och efter ett tag på inez också och sedan gick dit vart jag skulle klippa mig, satt där i 15 minuter och sedan klippte jag mig. Uppklippt, snelugg och så har jag väldigt tunt hår nu, men jag är nöjd. ;) Efter jag hade klippt mig så gick vi til hemmakväll och dära hyrde lina och inez film och köpte godis. Vid halv 6 tog vi bussen hem fast jag åkte till frida och när jag kom till frida så åkte vi och handlade lite mat som frida skulle ha med dig till helgen och så. När vi kom hem så gjorde vi pannkakor och satt vi datan och så. Vid 9tiden hämtade pappa mig, åkte hem, satt mig vid datan och efter 10 gick jag och la mig efter som jag skulle upp tidigt.

Ja, klev upp vid kvart över 7 igår, tog på mig badmintonkläder och käkade osv. Vid kvart över 8 så åkte vi och hämtade sofie och frida. Sedan var det bara raka vägen mot iggesund där vi skulle spela match, och där kom vi fram efter en timmas biltur. Gjorde inte så mkt först, utan vi bara fyllde vattenflaskan och tog på oss skor och så, duvet.  Spelade väll 3singlar och en dubbel, och det gick väll som det gick, nöjd med poängen men inte hur jag spelade. Men jag hade jävligt roligt igår iaf. Vid halv 8 åkte vi hem och på hemvägen så skulle frida mima elr nått till nåra låtar och jag och sofie skulle gissa vilken låt det var, haha ni skulle sett fridas minner, sjukt roliga! Men vid halv 9 var vi hemma och for hem och lämnade sakerna och sedan åkte jag och pappa till big boy och käkade, tjockt! Åkte hem, satt mig vid datan och sedan gick jag och la mig tidigt eftersom jag var jävligt trött sedan igår. Bilderna från helgen kommer :)

Imorse vakande jag vid 9 men jag låg och drog mig till typ kvart i 10, gick upp och käkade frukost och sedan har jag bara suttit här. Idag ska jag plugga lite, duscha och bara chilla.

Men vi hörs, puss!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0