L 19 APRIL

Som sagt så skulle jag ju sälja bingo lotter men innan hoppade jag in i duschen, fixade mig och runt halv 2 så gick jag till hemköp, och där så byte jag av med johanna, (hon satt innan mig). Satt där och drygade, sålde typ runt 10 kankse och vid halv 4 kommer lina och gjorde mig sällskap som sista minuterna. Efter så köpte jag choklad och hon en glass, som hon njöt på hela vägen hem till henne. Hemma hos henne så satt vi bara vid datan en stund och sedan skulle hon bort, så jag gick hem och åt mammas potatisgratäng, svin gott! Och efter hamnade jag här, ska snart dra till lina igen där även anna är. Vi få se vad vi hittar på, bara ta´t lugnt tror jag.

-Men nu läju dom vänta på mig, elr vad tror ni, vi hörs puss!

Kom hem för typ en timma sedan. Hos lina så typ satt vi vid datan först och sedan skulle vi baka nått men det blev inte så, så vi kollade på en film, what a girl wants :) Men sedan gick jag hem och kollade lite på tv med mamma, pratade i telefon med lina.s och nu sitter jag här och tråkar, ska typ lägga mig nu trorja, är trött!

Men nu ska jag hoppa in i sängen, vi hörs imorgon!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0