LÖRDAG 26 APRIL

Hej, efter jag skrev det senaste inlägget så fixade jag mig och sedan for jag in till stan, träffade mamma och pappa. Gick runt och kollade lite bara snabbt och sedan började vi hem. Men när jag var typ var vid bigboy så ringde frida och undrade om jag kunde gå på stan med henne en stund. Så jag gick till busshållsplatsen som var där och mamma och pappa fortsatt och gå. Hoppade på bussen, träffade frida och sedan in mot stan igen då. Gick bara runt en sanbbis med henne också och sedan små sprang vi till bussen. När jag kom hem så käkade jag mat och sedan så satt jag mig här och sitter här än. Ikväll så blir det polar för min del, ska till ewelina om nå timma och är där innan polar då. Detta inlägg är mitt sista kanske, men kankse får nån tid över att blogga lite!

Men isåfall hörs vi imorgon, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0