ONSDAG 16 APRIL

Hej, allt bra med er? Jag mår jättebra, man blir ju så glad när solen skiner fram, gud vilket härligt väder! Men idag så var det skola som vanligt, gick ut och satt i solen varje rast typ, skönt! På matlagninen gjorde vi nå bullar, dom blev väll goda. Efter skolan så åkte jag in på stan med ewelina, melinda och vi va lite med linna, tilda och lina också. Men vi gick runt och kikade, köpte typ en kofta och en svart linne, och dom käkade på donken och sedan tog vi bussen hem. När jag kom hem så åt jag, satt mig vid tv och sedan pluggade jag lite granna och nu sitter jag här och ska snart till tv och kolla på torn, bara reklamen är slut. Det kommer lite bilder såsmåningom, jag lovar!

Men nu måste jag tillbaka till soffan och kolla fördigt, vi hörs puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0