ONSDAG 2 APRIL

Idag så vaknade jag efter halv 7, fixade mig och åt. Tog bussen till skolan och jag var så trött på son att jag knappt orkade hölla upp ögonen, men jag klarade det ändå. På matlagningen gjorde vi pannkakor, muma. Efter skolan skjusa pappa mig och bror till stan och där mötte vi lina och inez. Gick runt och kollade lite och sedan så käkade jag och bror på subway och lina och inez satt och ät kakor. ;) Vid kvart i 5 tog jag bussen hem och dom andra gick åt sitt håll och jag har bara suttit här framför datan och drygat sedan jag satt min fot framför dörren. Föresent så skulle jag ju klippa mig idag, men som vanligt när jag ska klippa mig så kan inte min frisör, hihi så jag ska klippa mig på fredag ist.

Men nu måste jag ta mig i kragen och börja plugga tyskan som jag skulle göra får nån timme sedan, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Lina

loooooveeey

2008-04-02 @ 20:12:55
Postat av: Anonym

skit snygg design!;)

2008-04-02 @ 22:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0