ONSDAG 9 APRIL

Idag gick skolan snabbt och på matlagningen gjorde vi "bullar", dom blev väll goda. Kommer kanske en video ifrån matlagningen också! Efter skolan tog jag bussen hem, elr först hittade inte jag mitt busskort så jag fick gå till brorsan och låna hans busskort eftersom han också skulle på bussen, så det var ju positivt, men det negativa var att jag inte hittat mitt busskort än (?), det försvann väll på nått konsigt sätt när vi hade snöbollskrig innan matlagningen. Men iaf, nu sitter jag här och har suttit här ett bra tag. Ikväll ska jag bara chilla, plugga och så.

Men nu kommer vattnet koka över (gör potatis) så måste kila, vi hörs puss!



Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hur har din dag varit? :)
Ha det bra :)

2008-04-09 @ 16:59:01
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0