SÖNDAG 27 APRIL

Hej, min kväll igår var väldigt roligt, var ju där med ewelina, frida, linnea, melinda, louise, bea och madde och träffade även emelie där, gud var jag har saknat henne! Men när jag kom hem vid 12 tiden så somnade jag. Imorse vaknade jag tidigt, satt mig här vid datan på engång och läju sitta här nå timma till efter frukosten. Idag vet jag inte vad som händer, tror jag bara ska vara hemma. Plugga till tyska provet och bara chilla.
- Men nu vill jag käka frukost, vi hörs sedan!

13.37

Har inte gjort nått idag, typ bara tränat på tyskan en gång och bara tagit det lugnt helt enkelt. Ska väll städa mitt rum snart, ska plocka undan kläder osv. och sedan händer det inte så mkt mer i dag, men skriver mer sedan hoppas jag :) Vi hörs, puss

   

Kommentarer
Postat av: louiseserrander

var inte jag med eller? :S

2008-04-30 @ 10:07:54
URL: http://lserrander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0