T 17 APRIL

Hello, som sagt så åkte jag till träningen innan 6, träningen gick bra. Men innan vare ju skolan, hade hål från tyskan som var ett plus idag, och minus idag vara att vi kunde ha haft hål i från tekniken också, men efter som vi är 7C så får vi inte de och alla andra klasser få de, alla blev sura man kunde ju ha suttit ute i solen ist! Men iaf sedan jag kommit hem från träningen så har jag tagit det lungt och duschat. Nu sitter jag här och har precis prata med ronja, för vi är nåra som ska beställa kläder ifrån http://www.forever21.com/ och då snackade vi lite sanbbt och nu ska jag platta håret, prata med frida i telefon och sedan bädden! Bilder kommer imorgon, jag lovar håll ut!

Vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0