TISDAG 29/4

Hej, sist jag skrev så sa jag ju att jag skulle kolla när tjejerna tränar fotboll och så blev det också. Gick ifrån mig till IP och känner mig stolt eftersom jag skulle egentilgen kunnat tagit bussen, men det var ju bara 3 busshållsplater. Men när jag kom dit så träffade jag frida och hanna eftersom dom inte vara med. Vi typ snackade lite och spelade lite fotboll på sidan av planen också. Efter så kom jennifer och jag gick och jennifer cyklade hem till frida medans hon åkte bil, haha. När vi kom till frida så pumpade vi hennes cykel och sedan cyklade/sprang/gick vi och möta albin och niklas. Vi började gå mot hemköp men vi sväng in till sandra ist men albin och niklas skulle hem, och sandra var ute med julia så vi stack mot hemköp ändå. Dom köpte choklad och sedan gick alla åt varsit håll. Sedan dess har jag inte gjort nå mkt, suttit här och bara tagit det lungt helt enkelt. Kom på att jag missade både andra avenyn och desperat housewife, men DH ska jag se repris på söndag och tror jag ska lägga mig i sängen och kollar på andra avenyn nu.

Så vi hörs imorgon, puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0