VILKEN DAG

Efter det senaste inlägget så fixade jag mig, och plockade undan kläder osv. Därefter åt jag tacos och sedan tog jag bussen till lina, var hos henne i typ 30 minuter, tog med mig datan och sedan gick jag till ronja. Först när vi kom till ronja, skulle hon sätta igång strömbrytaren och då ba bang så gick strömen, och vi ba va fan ska vi göra nu? Vi försökt med lite allt, men sedan så gick jag och frida till konsum och köpte en propp och sedan när vi kom tillbaka så försökte vi och försökte och sedan gick strömen igång men eftersom strömbytare var sönder så fick vi byta och skit, och till slut gick det det bra och alla blev glad. Men sedan satt vi bara vid datan, tog det lungt osv. För kanske en halvtimma sedan så gjode vi nå mackor, svin goda! Och nu sitter alla och gör lite olika, ewelina leker i PS, frida och ronja läser fridatidning och jag sitter här. Resten av kvällen ska vi bara ta det lungt och så. Skriver sedan!

Men nu ska jag vara social, vi hörs sedan puss.

image168

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0