14 AUGUSTI

Hej, idag vaknade jag vid halv 11, klev upp, kollade på tv och käkade frukost samtidigt. Sedan fixade jag mig och tog 1 bussen in till stan med sofie och frida. Kollade runt i affärer, käkade glass på donken och träffade ewelina och ronja också. runt 4 köpte vi jordgubbar och fruktsoda och sedan satt vi oss vi ån och käkade. Sedan tog vi bussen hem och när jag kom hem käkade jag mat och sedan tog jag bussen till lina, där jag sitter nu. :) I kväll klockan 9 ska jag på bio med ronja, linnea, ewelina och frida och se mamma mia, mys. Fortsätter lägga in bilder från resan när jag kommer hem, trorja.

Men nu ska jag vara social med lina, vi hörs sen puss


Kommentarer
Postat av: Lina Sjödin

Skönt att äntligen få träffa dig <3

2008-08-14 @ 20:26:31
URL: http://linasjodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0