16 AUGUSTI

Igår efter jag skrivit så fixade vi oss och sedan gick vi och möte sarah och började sen gå mot österro för frida skulle hämta pengar. När hon var klar, så träffade vi ewelina och carro och i gick ner på marknaden. Gick runt och kollade lite bara. Sedan gick vi alla hem, och jag gick till nåra vänner och käkade och sedan gick jag till frida igen och vi gick till sarah. Hos sarah så gjorde vi inte mkt, sarah kunde inte bestämma sig vad hon skulle ha på sig osv. Men efter en lång sund så gick vi äntilgen ner till marknaden, och där träffade vi annat folk :) Gick typ runt, åkte karuseller och snackade med folk osv, skoj. Runt 12 gick jag och frida hem och när vi kom hem så satt vi oss vid datan och sedan somande jag.

Imorse vaknade vi vid 11, fixade oss och fikade och sedan kom tilda. Gick ner till markaden vid halv 1 för att frida och tilda skulle vara utklädda till tom&jerry, haha. Sedan gick jag och träffade familjen och sedan kom sarah och jag gick med henne. Gick typ runt och kollade lite, vi två gjorde såkallade tatuering, vi gjorde typ kinatecken på handleden. Hennes betyder love och min peace. Sedan gick sarah hem, så jag gick till frida och tilda som var klar med den där utklädda saken och då träffade vi nåra vänner och åkte karuseller osv. Sen gjorde elin och frida tatuering och när dom var klar så försvann elin så vi gick och tog munkar, mackor och glass, eller vi rättare sagt fick, mums. Då gick vi till tivolit, men dom höll på att plocka ihop, men vi frågade ändå om vi gick åka break dance gratis och vi satte oss och han sa att vi skulle vänta, sedan så typ startade dom aldrig den, för dom hade dragit ut elen, buhu :( Så vi gick och frågade om vi gick gossedjur, men icke. Så då gick vi och letade pengar på marken, men det hittade vi inte så vi gick hem och jag gick till nåra vänner, gjorde inte så mkt där. Gick sedan hem och satte mig här och har suttit här ett tag nu. Ska bara ta det lugnt ikväll,

vi hörs puss (bilder kommer)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0