16 AUGUSTI

Igår efter jag hade käkat tacos, så packade jag snabbt och sedan åkte jag till frida, hos frida, fixade vi oss och sedan kom ewelina och carro och vi gick ner till selånger och träffade mer folk :) Gick typ mest runt och runt, träffade folk, käkade langos och sånt, skojigt :) Runt tolv gick vi hem och när vi kom hem så satte vi oss vid datan i nåntimme och sedan la vi oss.

Imorse vakanade vi vid halv 1m käkade frukost och nu håller vi på att fixa oss. Ska strack ner till selånger och gå på själva "ståndet" och kolla lite och sedan ikväll blir det väll karuseller och träffa massa folk, :)

Men nu måste jag platta håret och bli klar, vi hörs nångång idag, puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0