19 - 20 AUGUSTI

Igår vid 4 tog jag bussen till sofie. Satt vid datan och sedan kom johanna. Vi typ satt vid datn, pratade osv. Runt 8 stack vi till konsum och köpte nå gosaker och sedan hem till sofie igen för att kolla på film, det blev Stay Alive, rätt bra film :) Efter åkte johanna hem och jag och sofie satt oss vid datan en stund innan hennes internet stängde av, buhu :( Men då kollade vi på Rosa ist. Runt 2 gick vi och la oss och snackade lite och sedan somnade vi.

Imorse hade vi bestämmt att vi skulle kliva upp halv 11- 11 så vi inte sov bort hela dagen, men det slutade att vi vaknade runt halv 12 tiden, men inge farlig det eller ;) Klev upp, kollade lite på tv, fikade och satt vid datan tills typ 3 då jag skulle till lina och hon skulle in på stan. När jag kom till lina så snackade vi som vanlig och gjorde en ny design, snygg tkr jag. Vad tkr du? :) Tog bussen hem vid halv 6, och när jag kom hem så åt jag snabbt och nu sitter jag här. Ska strax duscha,sen kolla på en film och sedan blir det datan, mys.

Men nu ska jag hoppa in i duschen, vi hörs sedan puss!


Kommentarer
Postat av: Lina Sjödin

jag gillar designen :D

2008-08-20 @ 18:10:12
URL: http://linasjodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0