21 AUGUSTI

Hej, idag vaknade jag halv 11, klev upp, satt mig lite vid datan och sedan käkade jag frukost. Efter fixade jag mig, kollade på tv oh tog halv 1 bussen in till stan med lina. Först så skulle lina klippa sig, så jag följde med henne och när hon var klar så gick vi runt lite på stan. Vid halv 3 tog vi bussen till lina, först gick vi och bokade typ för lina ska sola sen och sedan gick vi på konsum och köpte nudlar till mig. När vi kom hem så kom alex, och jag gjorde nudlar. Just nu sitter dom och kolla på tv, eller nått annat och jag sitter här. Ikväll vid 7 ska jag och ewelina kolla på fotboll, så vi hörs när jag kommer hem,

puss hej

gammal bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0