21/8

Hej, just nu sitter jag här med en skön flit och toffler och lyssnar på musik och skirver detta ointersanta inlägg, mysigt ;) Åkte ju till lina idag, när vi kom till henne så skulle hon sola solarium så vi gick dit och hon solade i 20 och jag väntade och käkade choklad, haha. När hon var klar så gick vi till henne, började göra Linneas design, när vi var klar med den så käkade vi och sedan kom alex och så nördade han och lina wow, så jag satt och kollade på tv, 2 ½ män, rikigt bra! Tog bussen hem runt 9 och när jag kom hem så duschade jag och nu sitter jag här och väntar på att nån rolig person kan logga in på msn. Jaja, imorgon ska jag vara med melissa och frida, trorjag, bestämde iaf de så :)

Men vi hörs imorgon puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0