23 - 23 AUGUSTI

Hej, igår tog jag bussen till konsum där elin, carro och frida var. Gick på konsum och köpte glass och sedan gick vi till nått dagis och satt och åt glass och snackade. Sedan skulle frida på bio, så vi tre gick till elin, satt vid datan osv. Efter så skulle elin käka nere på stan så jag och carro gick till busshållsplatsen för att ta bussen till mig, men eftersom det var helg så gick den bara en gång i timmen, så vi ringde min pappa och han hämtade oss och vi hämtade upp sarah och sedan vidare till mig. Hos mig, käkade vi, jag byte om och sedan gick vi till bergsåker. Vi gick till konsum och väntade på elin och sedan gick vi in till konsum och köpte typ, korv, machmellows (stavning?), dricka och chips och sedan rörde vi oss vidare till österro där vi började tända elden och så. Sedan kom frida,ewelina, tilda, ronja och micke dit också, trevligt! Grillade machmellows, korv och så och hade mysigt. Runt 11 tiden gick vi alla hem och jag , ewelina och ronja gick till ewelina och efter ett tag kom pappa och hämtade mig och när jag kom hem somnade jag.

Imorse vaknade jag vid 11, klev upp, käkade frukost och sedan duschade jag. Och sedan dess har jag suttit här, mamma och pappa har nå gäster här just nu men när dom åkt hem så ska vi på birsta, måste shoppa lite :)

Men nu ska jag fixa mig, vi hörs när ja kommer hem puss.

Bilder från igår finns på min bilddagbok.

 aja, ni får en bild på nått finger, kan inte lägga in nån annan bild ifrån igår :(((((

Kommentarer
Postat av: sarah

asså gud va ja komemr ihåg de där fingret och ja satt me dig på svenskan och du typ tvingade mig att kolla ;o:P

2008-08-25 @ 01:04:58
URL: http://sarahhaji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0