25 AUGUSTI

Hej, tänkte skriva innan jag for till skolan , men det gick inte och logga in här. Aja, dagen började med att jag klev upp halv 7, fixade mig och käkade frukost. Vid 8 skjusade pappa mig och lina till skolan och på skolan hade vi först klassråd typ i en evighet, fast vi hade ju rast imellan såklart. Sedan blev det svenska och sedan lunch, potatisbullar. Efter lunchen så hade vi bild, sen gick vi typ till matlagningen och snackade lite och sedan fick vi sluta innan 2! Åkte med louise in på stan då, hon köpte nåra saker och sedan åkte vi hem till mig och käkade bullar, drack oboy och kollade på one three hill :) Sedan åkte louise hem och jag satte mig här. Ska strax käkade och sedan ikväll ska jag bara ta det lugnt som vanligt, känns piss med skolan nu! 177 dagar kvar till nästa sommar lov :O

Seeya later, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0