26 AUGUSTI

Hej, dag klev jag upp 10 i 7, fixade mig och käkade frukost. Vid 20 i 8 drog jag till lina och hennes mamma skjusade oss till skolan. På skolan hade vi slöjd, idrott, tyska, serietecking (bild) och egentilgen skulle vi ha matte med vi hade hål från den lektionen så vi slutade runt 1, och då tog jag, ronja, louise bussen och jag och louise åkte till mig och hos mig käkade vi bullar, drack oboy och kollade på tv precis som igår, haha! Halv 3 åkte hon in till stan och då fortsatte jag kolla på tv och nu sitter jag här. Kanske ska förbi lina sedan men vi få se om jag har orken. Idag fick vi våran första läxa, inte lite surt då, andra dagen liksom. äckelskola! Aja

skriver senare, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0