28 AUGUSTI

Hej, idag vaknade jag 10 i 7, fixade mig och käkade frukost sedan tog jag bussen med ronja och linnea. Dagen flöt på som vanligt, tyska, so, idrott, fysik och engelska och sedan slutade jag för jag skulle till tandläkaren. Hos tandläkaren fick jag dra ut en tand för jag har inte tappat mina mjölktander än, så då började en vanlig tand växa ut över så fick dra ut den. Men var klar efter 10 minuter ungefär då åkte jag hem kollade på tv, käkade och nu sitter jag här. Ikväll ska jag bara chilla, duscha och så som jag har gjort alla andra dagarna,

men hörs sen, puss



 

snyggingar

Kommentarer
Postat av: lina sjodin

jag har dragit ut 2 tänder där och jag har inte fått 2 nya tänder satt jag är utan xD hahaa

2008-08-28 @ 18:37:35
URL: http://linasjodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0