29 AUGUSTI

Hej, förlåt att jag inte bloggat tidigare, men har inte varit hemma så mycket. Dagen började iallafall med skola som vanligt, dryga lektioner iaf. Efter skolan drog jag, ewelina och louise till birsta, gick runt där och käkade en hamburgare på donken. Sedan tog jag och ewelina bussen till mig och hemma hos mig satt vi lite vid datan, käkade hemmagjord pizza och sedan tog vi bussen till ip, haha lat. Där så träffade vi frida, linnea och tilda och dom byte om eftersom dom haft träning och sedan gick vi till pizzerian, träffade emma, sarah och hanna och dom andra åt käkade pizza, förutom jag, sarah och ewelina.  

Efter dom käkat kom carro och vi drygade lite utanför konsum och jag träffade lina och snackade lite med henne<3 Sedan så satte 2 stockholmare där, och vi började snacka med dom, fett ful dialekt iaf! Aja, innan 10 skjusade charlie mig till frasses och sedan tog jag linas cykel och cyklade till mig och när jag kom hem satte jag mig här på engång typ. Ska gå och lägga mig om nå timme och imorgon blir det väll att vara med mina vänner :)

men vi hörs imorgon, bilder kommer i nästa inlägg. puss


Kommentarer
Postat av: lina sjodin

tack för att jag fick prata med dig vännen <3 Det kändes mycket bättre då <3 älskar dig <3

2008-08-30 @ 10:30:11
URL: http://linasjodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0