30/8

Hej, har inte gjort nått sedan jag skrev heller, haha. Eller jag duschat, torkade håret, snackat i telefon och suttit här bara. Väntar på ett samtal av frida, men det verkar inte gå så bra för henne, haha :)

Ikväll så ska jag och mina fina vänner tjocka hos alexandra och så. Tror jag sussar hos lina efter, annars måste jag cykla lite tidigare och det vill jag inte, så det blir natten hos lina då, i think. Men jag tar med mig kamerna såklart och ska försöka knäppa många kort. Men först blir det mat, fixamig, efter cyklar jag till ewelina och sedan går vi &frida till konsum och handlar och sedan vidare till alexandra då :)

vi hörs ikväll/imorgon, ha en trevlig lördag! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0