GÅRDAGEN

Hej, gårdagen började med att jag cyklade till frida, vi cyklade sen till ewelina och sedan hämtade vi sarah på vägen till konsum. På konsum köpte vi lite gott och sedan gick vi till alexander en snabbis och sedan till österro för att grilla, men det blev bara 15 minuter och sedan började de regna så vi stack till alexandra. Vi satte igång en film hos alex, she's the man tror jag den hette, bra film! Sedan så sjöng sarah&frida sing star och de andra hoppade studsmatta. Vid 12 stack vi hem och jag gick till lina för jag skulle sova där, vi snackade lite och sedan somnade vi.

Imorse vaknade vi 20 i 11, lina gick upp och jag satte mig vid datan. Vi fixade oss och käkade frukost och sedan tog jag bussen till mig och lina in till stan. Skulle egentilgen in med lina och bror till stan, men jag orkade inte. Och jag har bara suttit här sedan jag kommit hem. I eftermiddag ska jag grilla hos nåra vänner med min familj och sedan ska jag vara med frida och nå mer kanske :) Vi hörs ikväll då!

 Lägger in bilder i nästa inlägg!







Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: okej :D:D

2008-08-31 @ 14:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0