MIN RESA DEL 2

5/8 åkte mina kusiner hem till sig, tråkigt.
Och då åkte vi även till sarajevo.


Nåndag dag, nånstan, fint vare iaf.



Resten av dagarna som var kvar hända det inte mkt,
stan, hälsa på släkten och massa sånt.
11/8 innan jag skulle åka hem klippte jag mig och
sedan fixade jag naglarna.
 Det är en blomma på nån av fingrana ;)
 
12/8 klockan 5 på morgonen åkte jag, bror och farbror till Kroatien.
Var framme vid 11 och då badade vi 2 km från flygplatsen. Badade
ca en timma och sedan åkte vi till flygplatsen, checkade in, satt vid cafe
en stund och sedan runt halv 2 var jag och bror på planet på väg hem.



Halv 4 var vi på arlanda, käkade mat där
och sedan vid 7 satt vi på tåget hem till sundsvall
och var väll hemma runt 10. Skönt, men jag vill ändå tillbaka!


Det var min resa, kanske låter tråkigt. Men såklar hände det mer roligare saker, därimellan. Kan ju inte skriva ner precis allt, men jag hoppas att det duger, fråga mig om det är nått annat :)

Men vi hörs puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0