3A

Idag så sov jag till halv 9, fixade mig och åt. Vid halv 10 kom sofie och hämtade mig och vi for till matfors. Först matchen var mot Malin, gick sämst. Men iaf så efter en timma kanske så spelade jag och sofie dubbel. Vi spelade rikigt bra tycker jag, men första set vann dom med typ 23-21, andra vann vi med typ 24-22 kanske (?) och sista setet så förloade vi med 21-19. Asså jag kan inte förklara men dom är så ååh!  Men jag kom iaf 3a i singel och dubbel. När  jag kom hem så duschad jag och sedan har jag bara suttit här. Och jag fick nyss ett samtal av HILALE ;| ååh, fyfan asså. hon sa att jag skulle hälsa klassen och blabla! Men nu ska jag käka mat, mums. puss!

 /sarasamardzic


Kommentarer
Postat av: Lina

ringde hilale dig ? xD hahaha

2008-02-18 @ 14:33:26
Postat av: julia

ahahahah, ringde hon dig? xD har du gett henne ditt nummer ?

2008-02-18 @ 17:41:09
Postat av: sara

haha jaa det gjorde hon , skit hemskt ;o haha, men jag tror hon fick mitt nr från klasslistan ;p

2008-02-20 @ 16:17:55
URL: http://sarasamardziic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0