BLOGG

ojoj, nu har jag inte skivit på nå dagar. Men nu ska jag försöka att skirva om det senaste dagarna.

I torsdags så var det skolan som vanligt, efter skolan följde linnea med mig hem och vi satt vid datan och sedan hade jag träning så hon följde med mig dit och efter träning så åkte jag hem, duschade och pratade med frida i telefon =D. I fredags så vare skola igen då. och så alla vet så klagade vi på skolmaten och vi hade serriöst damp på skolmaten, så den kan dra åt rena helvete! Men iaf så i cafetreian så ägde jag ut frida, dani och alla på pingis.. elr inte. Men efter skolan så åkte jag hem och sedan på kvällen så kom emelie hit eftersom mamma och hennes mamma skulle på basket. Vi kollade på film/tv och gick ut en stund. Och sedan så idag så vaknade jag klockan 8, fixade mig och åt. Vid 9 kom sofie och hämtade mig och vi for iväg till granloholm. Vann första singeln, andra vann jag på WO, och den sista vann jag också. Vann även dubbel med sofie och vi är vidare imorgon. Men iaf så möte jag sofie i kvartfinal tror jag, vann den också. Så nu är jag i semifinal mot malin, och det kommer gå åt hel ;) Men när jag kom hem så kollade jag på tv och sedan så somnade jag, sov i 2 timmar trorja. När jag vakade satt jag vid datan och så har jag pratat med frida i telefon, haha skoj! Men nu ska jag typ kolla på se upp för dårarna med mami en stund och sedan så jag väll sova ska upp vid halv 9 imorgon. Men skriver imorgon , puss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0