FÖRRA HELGEN

nu tänkter jag försöka skriva nåra meningar om förra helgen då..

På lördagen vaknade jag 9 eftersom vi skulle till hassela. Vi kom inte iväg förens typ halv 11, elr vare halv 12 (?) Aja, när vi kom dit så hyrde vi slalomsaker, och så blablabla.. Det gick först inte så bra men sedan åkte jag i nån liten backe och där gick det bra, fast ramlade nåra gånger då. Men fikade och så och vid 4 åkte vi hem, var hemma vid 5. Duschade och fixade och sedan vid 6 åkte vi till nåra vänner och käkade tacos, mumsit =D Men vid 7 åkte jag till sporthallen och satt siffervändare till badmintonen med sofie b, sofie h, och johanna. Satt typ 2 matcher, men roligt ändå. Vid 9 så skulle vi hem, medans vi väntade på skjus så typ drygade vi och knäppte nå kort. Men sedan åkte jag tillbaka till nåra vänner där mamma och pappa var. Men vi åkte hem efter en halvtimma och så la jag mig i sängen och slocknade!

På söndags morgon så klev jag upp vid 10, ville inte sova bort dagen! Men hoppade in i duschen och sedan så pluggade jag. Smsade med sofie och vi bestämmde oss för att åka in till sporthallen igen eftersom dom sa att det var bra om vi kunde komma och hjälpa till. Så vid 1 åkte vi in, satt siffervändare och kollade på matcher och så. Vid3 åkte vi hem och då bestämmde vi oss sedan för att gå på frittspel (jag, sofie b, johanna, frida och linnea) Körde lite matcher och så, fast det slutade vid 6 men då stannade jag, sofie och johanna till kvart i 7 ist. När jag kom hem duschade jag och sedan pluggade jag som vanligt. Kollade på andra avenyn, sjukt spännande! Och sedan vare bara att prata med frida i telefon och sedan sova!

Och sedan så hare varit skola, träning och plugga resten av veckan. Lägger in bilder från i veckan!



   
    

 
Jag vill säga grattis till:
Frida för hon fyllde år för 2 veckor sedan
Emelie. K fyllde år i lördags
Jennifer för hon fyllde år i söndags
Ewelina fyllde år i tisdags
och Emma idag
GRATTIS TJEJER!

hoppas att ni är nöjda med mitt inlägg nu, vi hörs puss!

Kommentarer
Postat av: ewwwweliiiina

tack tack ':D

2008-05-18 @ 11:46:27
URL: http://ewelinarenstroem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0