FREDAG

skola som vanligt idag, vi hade inte idrott för att 6orna hade badminton DM så vi fick gå en promenad isf. Kollade lite på badminton, och snackade med jennifer också, eftersom hon hade DM. Men när sista lektionen var slut så tog jag bussen hem och fastande framför dataskärmen som vanligt då! Skulle egentilgen ha åkt till fjällen, men när mamma och pappa kom hem så sa dom att liftarna var stängade och att det blåste så mkt där, så då blev det inget, och så belv jag glad för jag ville inte åka , haha ? =D Men då åkte jag in på stan och träffade frida och mille, gick runt och kikade lite och sedan träffade vi ewelina och sarah, gick med dom också och kikade runt lite mer. Vid kvart över 6 tog vi bussen hem och när jag kom hem så åt och 2 bullar och drack cola och sedan hämtade här igen. Men ikväll ska jag kanske plugga lite och sedan ska jag bara tat lungt. Ska åka till hassela imorgon ist, så då kommer jag iaf hem, eftermiddagen/kvällen.

Men nu ska jag kika runt lite på folks bloggar och så, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0