FRITTSPEL

GAAAH! NÅGON SOM KAN SÄGA HUR MAN LÄGGER UPP EN VIDEO HÄR PÅ BLOGGEN!?!?!? ....tack iförhand

Igår så åkte jag och mamma till emelie. Satt lite vid datan och sedan så fikade vi. Efter vi hade fikat så kollade vi på melodifestivalen. Han väll inte göra så mkt mera. Pappa kom och hämtade oss vid 9 och då så åkte jag till Frida och vi kollade på titanic och käkade godiiiisss, mums =D Vi gick och la oss efter filmen och imorse vaknade vi vid 11 och log ch drog oss till halv 12 ungefär. Gick upp och fikade och satt oss vi datan och osv. Vid halv 2 tog jag bussen hem och sedan dess har jag typ dammsugit, och så. Men vid 4 så ska jag på frittspel med frida ewe linnea och louise! Men jag skriver nåra rader sedan, pussar.

Skulle egentligen på frittspel klockan 4, men typ 5 minuter innan jag ska åka så ringer frida och säger att det börjar klockan 5 isf. Jaha då vara bara att dryga ut tiden ännu mer. Men jag åt lite mat och nu sitter jag här, och ska faktiskt åka om nåra minuter. Men jag skriver sedan, pussisar!

Efter frittspel så hämtade pappa mig och när jag kom hem så satt jag mig framför tvn och kollade på top modell och käkade bullar, mmm =D Efter top modell så hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här som vanligt, och ska snart kolla på andra avenyn, om typ 6 minuter. Men vi hörs. pussar!


 /sarasamardzic 

Kommentarer
Postat av: Lina

jag kan fråga matilda om hur man lägger in en film :)

2008-02-18 @ 14:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0