HULISTUGAN

idag vaknade jag kvar över 7, kollade på tv, åt frukost och fixade mig. Vid halv 9 skjusade pappa mig till sarah och där så typ byte vi om och sedan gick vi till skolan. Väll på skolan träffade vi frida och ewe, när vi kommer mot skolgården så var det ganska mkt folk och vi/jag som trodde det bara var typ 10 st som skulle gå till huli (?) Men iaf så fick vi gå världens omväg, sjukt jobbigt!! Men vi kom väll till hulistugan trött och anfådda och satt oss och fikade, vi gjorde hamburgare med bo-göran, haha han var snyggast i din bäbä mössa. Men efter vi hade ätit så åkte vi madrass, roligt men jobbigt sammtidigt. Men det hände väll inte så mkt mera än att vi fick gå samma jävla väg tillbaka ;/ men nu är det iaf över. Gick till sarah efter skolan och sen tog jag bussen hem och var hemme efter halv 2 nångång. Satt mig framför datan och tv, pluggade lite och ät godis. 6-halv8 vare träning och sedan dess har jag bara ätit, kollar på andra avenyn och suttit här. Men nu orkar jag inte skriva nå mer, puss!

   

sarasamardzic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0