SKOLA

idag så vakande jag 10 i 7 fast jag egenliten skulle vakna halv 7, men jag han ändå. Skolan flöt på och sista timmen så hade vi badminton uttagning. Gick bra, kom vidare till badminton dm så =D Men fick sluta tidigare så tog kvart i 3 bussen hem och när jag kom hem så gjorde jag och bror hamburgare för vi var hungriga. Sen så satt jag mig framför tv, och sedan så somnade jag och sov i en timma, rikigt skönt. När jag vaknade så satt jag mig och pluggade lite till engelskan och tyskan och nu sitter jag bara här. Men snart ska jag läsa SO och sedan bara ta´t lungt. Men nu ska jag läsa son , pussar!
-
vad är tonciller ? säger:
visst ligger spanien i afrika?
sarasamardzic säger:
spaninen ligger inte i afrika HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAA
vad är tonciller ? säger:
gör det inte ? :S

HAHAHAHAHAHA , ewelina har fett mkt koll =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0