SPORTLOV

yeeeeejh! äntligen sportlov, så jävla skönt, nu får man sova ut och inge plugg och skit! Men iaf, idag var jag först på skolan, på gympan hade vi innebandy och frida hade glömt min shorts, men var med ändå ;o Efter skolan åkte jag och frida in på stan, träffade sofie och johanna på bussen. Gick till dinsko, kikade på skor och sedan gick jag och frida runt lite till. Efter en stund träffade vi dom igen så dom hänge med till subway och fixade bord åt oss så ingen skulle ta det. Sofie och johanna stack och jag och frida käkade, fett gott =D Sedan så gick vi och då skulle vi kolla om sarah och dom var på donken, men då hittade vi sofie och johanna där isf. Köpte iaf en glass och sedan provade vi mer skor och sedan åkte vi hem. När jag kom hem så satt jag mig här, sedan byte jag om och åkte till frittspel med sofie och frida, 7-8. Vid 8 kom pappa och hämtade mig, fixade mig lite och nu sitter jag här igen med mitt feta asel och klockan är 21.21.

nu ska jag lägga in lite bilder på bilddagboken, vi hörs puss 
http://sarasamardzic.bilddagboken.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0