STAN

Vaknade vid 10 nångång, kollade på tv och åt frukost. Och gissa vart jag hamnade sedan då? Jo, här framför datan, ovanligt. Men iaf så idag så ska jag vara med frida, vi ska på stan iaf. Och sedan vi 5 så ska jag klippa luggen och efter det så tror jag att jag ska åka och handla med pappa tills friluftsdagen imorgon =D Skriver mer sedan, puss!

Åkte in på stan vid 12 med frida. Kikade runt lite och gick på donken och träffade lina och hanna. Gick med dom och sedan kom även mille och tilda. Kikade runt lite till och jag köpte tights och sedan stack jag och hanna till kulturmagasinet och lånade nå boker. Sedan tog vi bussen hem och då så träffade vi även mille och frida på bussen och sedan var man hemma. Jo innan jag skulle på stan så ringde dom från purple (frisörn) och sa att hon som skulle klippa mig hade magsjuka så jag skulle få en ny tid och en annan frisör, men tiden passade inte förens på fredag så nu måste jag vänta tills fredag, suck! Men när jag kom hem så åt och satt mig vid datan. Var borta ett tag och sedan vid 7 så åkte vi till sidsjön och hämtade skidor till brorsan och sedan vidare till ica kvantum för att köpa saker tills imorgon. När jag kom hem så kollade jag på andra avenyn och sedan så pratade jag i telefon med frida, la på för nåra minuter sen. Men nu ska jag lägga mig i min skönast säng och somna, så god natt. puss! 
 

gammal bild
 /sarasamardzic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0