TISDAG ONSDAG

glömde skriva igår, elr jag kände inte för det heller. men jag kan dra nåra rader. Kom till skolan och först lektionen hade vi engelska, jobbade mest till provet vi har imorgon (torsdag). Men dagen flöt på och när jag kom hem så satt jag mig vid datan, åt och pluggade faktskit litegranna innnan träningen. Ja, sedan vare träning och jag typ sträckte mig elr nått så fick ont ungefär vid höften och det gör ont ibland när jag går, men iaf kom hem, duschade och sedan så satt jag mig och plugga. Innan jag gick och la mig pratade jag med frida i telefon och sedan bums ner i sängen.

Också idag, skolan gick precis som vanligt. På matlagningen så gjorde vi ost och skink-paj, muma =D Men jag kom hem för en timma sedan och har kikat på tv och nu sitter jag här och skriver min blogg. Men nu jag har jag faktiskt bestämmt mig att jag ska plugga, och då menar jag plugga i mera än 30 minuter och in bara 5 minuter. Men ikväll ska jag bara ta det lungt, plugga och kolla på lost. Men nu så väntar engleskan på mig, men kanske skiver nåra rader sedan, vem vet. Pussar!

lämna gärna nåra kommentarer annars blir jag besviken!!

-bilder kommer sedan (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0