TORSDAG

skolan flöt på som vanligt. hade so prov, det gick väll bra trorja. Men efter skolan så kom jag hem satt mig här och typ nyss ätit potatisbullar, muma =D Men resten av kvällen ska jag träna, och bara ta det lugnt, behöver inte plugga nått eftersom vi flyttade engelskan, som tur var! Imorgon blir det stan med frida i think, måste kolla på kläder och skor! Ojuste, hade lovat och skriva om förra helgen, kan göra det ikväll elr imorgon.

Men nu ska jag lägga in bilder från mobilen, vi höres puss!




Kommentarer
Postat av: julia

fin blogg, hurrudu! :D

2008-02-28 @ 20:45:01
URL: http://fridajuliaaa.blogg.se
Postat av: Anonym

julia: tack =D

2008-03-01 @ 17:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0