TRÖTT

idag så var jag så jälva trött, track på snooze typ nåra gånger, men jag klev upp tillsist med träningsvärk i stjärten sen ihelgen. Men jag fixade mig, åt och tog bussen till skolan. Först hade vi klassråd, skulle fylla i nåra papper till skolsystern så vi kom sent till idrotten + att det var svin halt! Men iaf, dagen flöt på och jag höll på att somna på svenska, trött som satan! Men när jag kom hem satt jag mig vid datan, åt och var borta ett tag. Kom hem efter 7, pluggade, fikade och vid 8 så vare andra avenyn. Efter det så satt jag mig vid datan och kollade på nästa avsnitt för jag hinner inte imorgon, fyfan vad spännande det är! Men nu sitter jag vid msn och drygar med frida och nu orkar jag inte med er, hejdå puss!

 

Kommentarer
Postat av: Lina

alltså alla äter dom dära klubborna xD nog för att dom är god men de är väl många som äter dom för att bli blå xD

2008-02-19 @ 12:39:17
Postat av: sara

haha, jo ;) men jag äter dom för att dom är goda ;D haha

2008-02-20 @ 16:16:51
URL: http://sarasamardziic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0